Sexy profesor

Knihu Sexy profesor od Vi Keeland vydalo v roce 2020 nakladatelství Ikar.

Jedná se o příběh studentky Rachel Martinové, která začíná dělat asistentku profesorovi Cainu Westovi, který má nechvalnou pověst.

„Vzhled může klamat. Sůl taky vypadá k nerozeznání od cukru, děvenko.“ - Charlie

Musím říct, že mě knížka velmi mile překvapila. Očekávala jsem klasický zakázaný vztah mezi studentkou a učitelem a s tím spojenou zápletku. Moc mě potěšilo, že ač to v knížce bylo zmíněno, nejednalo se o něco, co by se primárně řešilo. Naopak příběh byl mnohem složitější.

„Když milujete, chyby se dají napravit.“  - Lydia

Možná i proto, že jsem do knihy šla s určitými očekáváními poměrně dlouho mi trvalo, než jsem byla schopná odhadnout příběh do větších podrobností, takže mě i děj dokázal překvapit.

„Všichni děláme chyby. Nedostáváme žádný recept na život. Ten, kdo vás miluje, vám vaše chyby odpustí. Ale pokud je budete skrývat nebo o nich lhát, už to nebudou chyby – budou to rozhodnutí.“  - Lydia

Rachel si sebou do života nese poměrně velkou zátěž a díky tomu je silnou hlavní hrdinkou. Bavilo mě na ní to, že celou dobu byla svá. Ze začátku mě trochu rozčilovala její nejistota ohledně Caina, přestože jeho úmyly byly poměrně zřejmé. Zase na druhou stranu se dá pochopit, že vzhledem k jejímu životu nemá dostatečné sebevědomí, ač se to snaží skrývat. Cain se mi ze začátku hrozně líbil. Ale později mě začal trošku rozčilovat pro změnu on a jeho tajnůstkaření. Při tom se snažil udělat správnou věc a byla jsem přesvědčená o tom, že se mu to povedlo.

„Opravdové jizvy jsou ty, které nejsou vidět – a ty se také hojí nejhůř.“ - Rachel

Vi Keeland mám obecně velmi ráda, protože umí napsat romantickou knížku, u které se pobavíte a zároveň má silné téma. To se jí povedlo i tentokrát. Co ale musím knize vytknout je opravdu velké množství překlepů a chyb. Většinou si těchto věcí moc nevšímám, ale tady jich bylo tolik, že to nešlo přehlednout. Pomíjím větší množství překlepů, které se objevily především v erotických pasážích, tam by třeba i dalo pochopit, že se překladatelka a možná i korektorka nechali unést, ale to, že z jedné ženské postavy se v průběhu knihy stal muž, to už neodpustím.

Ale nakonec je vždycky lepší někomu ublížit pravdou než ho učinit šťastným pomocí lží.“  - Lydia

I přesto se mi, ale kniha líbila a doporučuji ji.

Moje hodnocení
9/10


Komentáře