Zakázané noci

Druhou letošní novinkou od Baronetu je kniha Zakázané noci od Liv Morris.

Tessa jako čerstvá absolventka přijíždí do New Yorku rozjet svou pracovní kariéru a hned první večer se setká s Barclayem, který změní celý její život.

Musím říct, že podle anotace jsem čekala úplně jiný příběh. Rozhodně ne až takhle sladkou romantiku. Navíc mi přišla škoda, že anotace prozrazuje děj poloviny knihy. Knížka je milou oddechovkou, kterou jsem přečetla jedním dechem, ale mám pocit, že mi nijak zvlášť v hlavě neuvázne.

Příběh je předvídatelný, naivní a není ani moc originální – taková klasická kancelářská romance ve stylu Popelky.

„Jenže problém se často skrývá právě v těch bezvýznamných detailech.“ – Barclay

Tessa byla neskutečně naivní, ale co ve dvaceti třech letech na to měla nárok, za to Barclayovi jsem vůbec nevěřila jeho věk. Působil spíš jak puberťák. A neřekla bych ani, že byl dominantní, ani že byl okouzlující a ani že byl úžasný, jak se píše v anotaci :-). Na mě působil jako normální, zamilovaný kluk. Rozhodně ne, jako dominantní generální manažer, kterému táhne na čtyřicítku.

Pokud chcete sladký romantickou knížku, u které si odpočinete a nemusíte nad tím vůbec přemýšlet, běžte do ní.

Moje hodnocení:
7/10

Komentáře