Nemilosrdný král

A máme tu první letošní novinku – knížku Nemilosrdný král od Meghan March. Jedná se o první díl série Mount Trilogy, kterou vydalo nakladatelství Baronet.

Knížka vypráví příběh Keiry, která má splatit dluh u Lachlana Mounta. Na jeho splátku nemá, což ale nevadí, protože Lachlan je ochotný přijmout i jinou formu splátky, a tou je Keira.

Knížce se musí nechat, že je čtivá měla jsem ji přečtenou ani ne za 3 hodinky, takže je to taková jednohubka. Děj (no ne že by tam nějaký převratný děj byl) pěkně plyne. Líbí se mi, že autorka s ničím moc neztrácela čas, hned se šlo k věci, žádné zbytečné zdržování.

Trochu mi chybělo, že jsme se toho moc nedozvěděli o hlavních hrdinech, o Keiře aspoň něco málo, Lachlan je zatím dost obestřen tajemstvím. Jen tak mimochodem na jeho jméno jsem si musela dlouho zvykat a nejsem si jistá, že se mi to podařilo :-).

„Požádat o pomoc neznamená, že jsi slabá.“

Prostředí mafie v romantických (nebo v tomto případě spíš erotických) knížkách mě baví a mám ho ráda, takže mě mrzelo, že tady je jen hodně okrajové. A v podstatě jen dokresluje atmosféru. S tím souvisí, že bych uvítala více kapitol z pohledu Lachlana.

Knížka je převážně o sexu, což nám ale říká i anotace a hned první kapitola, takže je jasné, do čeho čtenáře jde a knížka se nevydává za něco, co není. V rámci žánru knížka nijak nevyniká, ale přesto mě dokázala nalákat na pokračování, na které se těším.

Moje hodnocení:
6/10

Komentáře