Siréna

První díl série Rození hříšníci Siréna od Tiffany Reisz vydalo v roce 2019 nakladatelství Zelený kocúr.

S knížkou se dostáváme na prostředí tvrdého BDSM. Hlavní hrdinkou románu je Nora Sutherlinová, která je velmi úspěšnou autorkou erotických knih. Pokouší se ale napsat vážnější knihu a v tom ji má pomoci redaktor Zachary Easton. Jejich spolupráce je velmi intenzivní a vzrušující.

„To, že něco chceš, ještě neznamená, že bys to měla dostat.“ – Zach

Tahle knížka má hodně zvláštní atmosféru a rozhodně mě vtáhla do děje. Pořád jsem čekala, co se z ní vyklube a do čeho ji zařadit. Musím říct, že do značné míry mě překvapila a byla originální, např. propojením s náboženstvím. Ve většině knih je BDSM popisováno romanticky, příjemně,… v téhle knížce tomu tak alespoň podle mého názoru není.

„Ačkoli dva lidé se mohou hluboce milovat, někdy prostě jen láska nestačí. Ve vztahu se můžeme obětovat jen do určité míry, pak už nezbyde, co milovat nebo co by mělo být milováno.“ - Nora

Nějak si neumím představit, nechat se dobrovolně mlátit tak, že skončím v nemocnici, takže jsem se s hlavní hrdinkou nemohla ztotožnit, ale budiž pokud je to dobrovolné a obě strany si to užívají, tak co.

„Každý z nás udělal v minulosti něco, za co se stydí. Každý má nějakou minulost.“ - Nora

Zatím si nejsem jistá, jestli se pustím do dalšího dílu, ale rozhodně nelituji přečtení.

Moje hodnocení:
7/10

Komentáře