Přiveď mě zpátky

Dnes se podíváme na knihu od B. A. Paris Přiveď mě zpátky, kterou v roce 2019 vydalo nakladatelství Motto.

Příběh nás zavádí do Francie, kde si hlavní hrdina Finn odskočí z auta ne benzinku a mezitím se mu z auta ztratí přítelkyně Layla. O dvanáct let později se Finn zasnoubí s Laylinou sestrou Ellen, když se objeví zpráva, že Layla byla spatřena.

Knížku jsem poslouchala jako audioknihu a nevím, jestli to bylo tím, že jsem poslouchala nepozorně, ale ze začátku jsem měla problém se zorientovat v postavách. Chvilku mi trvalo, než jsem si srovnala, kdo je kdo a nějak si postavy představila. Z toho pramenilo, že jsem měla problém se začíst, resp. zaposlouchat. Ale celkem rychle se to spravilo.

 „Když něco opravdu chceš, musíš o to bojovat, to už bys přece měla vědět.“ - Layla

Kapitoly v minulosti, které byly psány du formou, mi připomněly knížku Ty a možná i proto se mi hlavní hrdina rychle začal ztotožňovat s Joem Goldbergem. Přišly mi jako dost podobné charaktery.

„Vím ale líp než kdo jiný, že láska nás nutí dělat neskutečné věci, které se nám vůbec nepodobají a o kterých bychom si mysleli, že je nikdy neuděláme.“ - Finn

Každopádně jsem měla určitou představu o příběhu a musím říct, že ve většině věcí jsem se mýlila a knížka mě mnohokrát překvapila a vlastně do posledních stran jsem čekala, co z toho vzejde. To hodně oceňuji. Knížku tedy můžu jen doporučit.

Moje hodnocení:
8/10



Komentáře