Drzý bastard

Na novou romantickou knížku Penelope Ward a Vi Keeland Drzý bastard, kterou vydalo nakladatelství Baronet, jsem se moc těšila. A co můžete čekat?

Aubrey se stěhuje přes celé Spojené státy a v Nebrasce se seznámí se sexy drzým Chancem, kterému se na cestě porouchala motorka, zatímco Aubrey píchla kolo u auta. Vzhledem k tomu, že mají oba společnou cestu, netrvá dlouho a uzavřou dohodu, že Chance vymění Aubrey pneumatiku a Aubrey ho za to sveze.

„Ve skutečnosti vůbec nechceš věci, o kterých si myslíš, že je chceš. A spousta věcí, který považuješ za špatný, jsou ve skutečnosti takový, po kterých – v hloubi duše – nejvíc toužíš.“-  Chance

Jak už jsem psala v úvodu, na tuhle novinku jsem se moc těšila, protože snad všechna díla, která napsaly autorky společně, jsou skvělá. Mísí se v nich romantika, erotika i humor, a přesně tohle spojení mám ráda. A ani tahle knížka není výjimkou, protože všechno naplňuje.

„Nejspíš nejsem žádnej odborník na ženy, ale vím o nich dost na to, aby mně bylo jasný, že jsem v pohodě kurva ve skutečnosti nikdy neznamená jsem v pohodě. (…) A rychlost odpovědi je přímo úměrná nasranosti dotyčné.“ – Chance

Chance je typický sexy, trochu arogantní hlavní hrdina, který má zlaté srdce. Do něj se prostě holky nemůžou nezamilovat. Aubrey především během společného road tripu byla skvělá, ale ve druhé půlce knihy už mě občas i trošku štvala. I když do jisté míry bylo její chování pochopitelné.

„Ti, co si vystaví ty největší obranné štíty, jsou často těmi, kterým bylo nejvíc ublíženo.“ Chance

Knížka se v podstatě dělí na dvě části – první je road trip, který je naprosto perfektní a nemám k němu jedinou výtku. Především proto, že jsem se fakt luxusně bavila. Vzájemné hašteření Chance a Aubrey bylo perfektní a navíc bylo skvěle doplněno tou správnou dávkou romantiky.

„Čím víc se snažíš dělat všechno správně, tím víc prahneš po tom špatným.“ Chance

Druhá část knížky, která se odehrává po road tripu měla trochu jinou atmosféru. Chancovy důvody pro jeho jednání mě překvapily, tenhle zvrat jsem nečekala. A to oceňuji, protože tento typ knížek bývá obvykle hodně průhledný. Takže je osvěžující, když se najdou alespoň nějaké drobnosti, které neodhadnete. Každopádně tahle část je taková sladkobolná a na někoho možná až moc romantická, ale moje romantická duše se tetelila blahem.

„Úžasné, co s člověkem udělá naděje, když po ní zoufale touží.“ – Chance

A na závěr nápad s Pixy jako domácím mazlíčkem byl fantastický! Taková třešnička na dortu. Takže rozhodně doporučuji.

Moje hodnocení:
9/10



Komentáře