Cítit znovu

Třetí díl série Znovu kniha Cítit znovu od Mony Kasten vydalo v letošním roce nakladatelství Omega. 


Hlavní hrdinkou knihy je uzavřená Sawyer Dixonové, která je svá a budí dojem, že je jí vše jedno. Jednoho dne ale kvůli školnímu projektu uzavře dohodu s Isaacem Grantem. Sawyer udělá z Isaca idola dívek a za to si může ponechat jeho fotky pro svůj projekt. 

„Je to těžké, když máš od druhého nějaká očekávání a zároveň nedokážeš naplnit ta jeho.“- Isaac

Celou sérii Znovu jsem si oblíbila. Ale tohle byla jednoznačně nejlepší knížka série. 

„Jedním z poučení, které nám rodiče vštípili, bylo dělat vždycky jen to, co je pocitově správné pro nás, a nikdy neposlouchat, co o nás říkají ostatní.“ - Sawyer

Co si budeme namlouvat, pro mě jsou v romantických knížkách důležití hlavní hrdinové :-) No a v této sérii - Kaden byl fajn, Spencera jsem si oblíbila, ale Isaac ... toho bych chtěla doma :-) byl úžasný. Moc se mi moc líbilo, že poslední dobou zcela výjimečně, nebyl hlavní hrdina sebestředný a arogantní rebel, ale milý a neskutečně trpělivý kluk.

„Nešlo přitom vůbec o jeho zevnějšek, nebo jestli zvládá svůdný pohled či ne, nýbrž o to, co je hluboko v něm a dělá z něj toho člověka, kterým je. Jestli nosí motýlka nebo koženou bundu – bylo to úplně jedno.“ - Sawyer

Co se týče Sawyer, ač z předchozích knih tak rozhodně nepůsobila, byla mi ze všech knížek série nejsympatičtější hrdinkou. 

„Problémy se řeší tak, že se o nich mluví. A ne tím, že se člověk upracuje k smrti a pokouší se je tak potlačit. Takhle to nefunguje.“ - Dawn


Příběh byl uvěřitelný, krásný a opravdu romantický a měl v sobě myšlenku. Knížka mi připomněla skvělou autorku Colleen Hoover. 

„Je jedno, jak zlá se vám nějaká situace může zdát, vždycky se to zlepší.“ - Sawyer

Rozhodně doporučuji a myslím, že jsem knížku nečetla naposledy.

Moje hodnocení 
10/10

A tentokrát ještě porce citátků navíc, pozor může obsahovat SPOILERY:

 „Mně je jedno, co jsi udělala – bít někoho není nikdy v pořádku.“ Isaac 

„Důležité je, abys to zkusil a věřil si.“ - Sawyer


„Když ti ostatní dávají každý den pocítit, že tě považují za méněcenného, časem tomu začneš věřit.“ - Isaac

„Já v tvojí přítomnosti můžu být, kým chci. Aniž bych rozvažoval, jak mě vidí ostatní.“ -  Isaac

„Je jedno, jak zlé některé dny jsou, Levi... vždycky se zas dá všechno do pořádku. Nedělej si starosti. “ - Sawyer

„Ty bys mě dokázala přimět ke všemu. A zlé na tom je, že to docela přesně víš, a proto nehraješ fér.“ - Isaac


Komentáře